Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2021 12:32 - Аз Съм Известна!!! Не...Аз Съм Известна... Аз Съм Известна В Неговия План За Живот!
Автор: hisazul Категория: Политика   
Прочетен: 153 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2021 13:31


                    Всеки Ден Живеем Нечий Живот, Като Пример , Че Е По-Добър От Нашият!
image

                   Виждам Само Изгубено Време , Което Искат Да Се Намерят В Проклятието                                                                                                 На Моя Живот!!

                                               Свободна Съм Отдавна Да Направя Своя Избор....!!

                                                Аз Съм Личността С Живяната Народна Любов!!

                                                     Аз Съм Примера За Моя Осъзнат Живот!!

                                     Искам Да Се Вкопча В Живота , Докато Смъртта Избере Мен!!

                                                       Избирам Следователно Съществувам!!










Гласувай:
1



1. hisazul - 3:42 - За надеждата - цитат от "Алиса" на Луис Карол
01.09.2021 13:46


автор: hadzapi категория: Лични дневници
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0


За Надеждата.
“Алиса: Как може да победиш, ако си загубил всякаква надежда? Лудият шапкар: Първо губиш всякаква надежда, а после всичко се нарежда по най-добрия начин. Алиса: Но нали надеждата умира последна... Лудият шапкар: Ха-ха-ха, избягай от оковите на собствените си шаблони! Мислиш, че извън пределите на надеждата има само развалини? Всъщност, само ако се лишиш от последната си надежда, ще можеш да станеш истински свободна. Нищо няма да те държи повече, ще ти е все едно и най-сетне ще получиш възможност да си съсредоточиш мислите върху това, което трябва да правиш, а не върху това какво ще стане сега. Затова, когато умира надеждата знай – всичко едва сега започва и постъпи по друг начин. Алиса: Да постъпя по друг начин по отношение на кое? Лудият шапкар: Няма значение. По отношение на каквото и да било...към себе си например. Надеждата е следствие от навика - смъртоносна инерция да запазиш старото.”
Луис Карол
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hisazul
Категория: Политика
Прочетен: 339490
Постинги: 516
Коментари: 129
Гласове: 165
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930